4 Koraka za bolju korisničku podršku

Napisao/la: dejan

Ukupan broj reči: 2684 | Datum: 6 03 2013 | komentari: 0



Verzija za štampu

Preuzmi HTML



Korisnička podrška je veoma važna kada imate svoj biznis, bilo da se radi posovanju koje je na Internetu ili ne. Ukoliko je vaša korisnička podrška loša, doći čete do situacije da vas mušterije napuštaju ili još gore, da kažu drugima da vas izbegavaju. Ovde su navedena 4 koraka koja vam mogu pomoći u poboljšanju vaše korisničke podrške a isto tako da smanjite vreme potrebno za odgovaranje na zahteve kupaca.

Korak  1: Najčešće postavljena pitanja

Prvi korak je da uvedete najčešće postavljena pitanja. Ovo će vam uštedeti dosta vremena. Vaši klijenti će biti veoma srećni pošto će moći da nađu odgovore na svoja pitanja momentalno. Samo smislite sva moguća pitanja koja bi klijent mogao da postavi.

Korak 2: Forum

Forum  je odličan dodatak vašoj korisničkoj podršci. Veliki broj ljudi učestvuju u diskusijama na forumima i navikli su na taj način komunikacije. Samo napravite različite kategorije u samom forumu kao npr. pitanja za prodaju, pitanja za članove, pitanja vezana za proizvod/uslugu itd. Razlozi zašto je forum dobar način za pružanje korisničke podrške su:

 

  • Na forumu postoji „traži“ funcija tako da klijenti mogu lako da nađu temu ili post koji ih zanima
  • Lako se može instalirati
  • Ukoliko neko postavi pitanje na koje ste već ranije odgovorili onda samo postavite link ka postu gde se taj odgovor nalazi
  • Vrlo često, članovi foruma su voljni da sami daju odgovor na neke stvari sa kojima su se susreli

 

Korak 3: E-mail software

Software koji automatski salje generisane mailove može biti sjajan za korisničku podršku. Ukoliko želite da obavestite vase mušterije o promenama vezanim za proizvod ili uslugu koje oni koriste sa e-mail programom možete skratiti vreme za obaveštavanje. Na vašem sajtu nemojte ostavljati mail adresu ne go samo kontakt formu putem kje oni mogu da vam pošalju mail. I obavezno im napomenite da je možda vaš mail koji ste im poslali otišao u spam folder. 

Korak 4: Support ticket system

Ne mogu svi zahtevi korisnika da budu rešeni putem najčešće korišćenih pitanja, foruma ili e-mailom. Nakada postoji potreba da vam korisnik pošalje private informacije kao što su korisničko ime ili lozinka. Kada takvi zahtevi postanu česti morate naći način da klijenti mogu lako da šalju  iste a da ih niko drugi ne vidi. Jedan od najboljih i najefikasnijih načina jeste da se instalira tzv. support ticket system ili drugi naziv help desk software.  Takav sistem omogućava korisnicima da se uloguju u vaš sistem i da šalju informacije koje god žele. Oni čak mogu da vam pošalju i fajlove I na taj način pojasne ono što je njihov zahtev. Takav sistem vam omogućava da pravite predefinisane odgovore i na taj način skratite vreme za rešavanje njihovih zahteva.


 



O Autoru

Ukoliko zelite da probate Orcadesk help desk software posetite: support ticket system





Ocena: Još uvek nije ocenjen

Komentari

Nema komentara.

Još članaka iz ove Kategorije

Mladi u biznisu- Od studentskih maštarija do ozbiljnog preduzetništva

Šta utiče na motivaciju zaposlenih?

Ko sve obavlja otkup zlata, srebra, antikviteta i dragocenosti

4 Koraka za bolju korisničku podršku

Zaštićeni prostor - plastenici, staklenici i korisne informacije za one koje žele da se bave ovom poljoprivrednom proizvodnjom

Razlike između društva sa ograničenom odgovornošću i ortačkog društva

Budi srećan!

Sastavni delovi uspeha

Kako postati gubitnik?

Filozofija običnih ljudi o specijalnim ljudima

5 malih tajni u mlm biznisu

Tajne bogatstva

Kreiranje organizacije bez granica nije recept, već promena na kojoj svi zaposleni moraju da rade!

Visoke tehnologije u savremenoj privredi