Optimizacija sajtova i biznis

Napisao/la: Enterijer Stana

Ukupan broj reči: 703 | Datum: 11 12 2013 | komentari: 0



Verzija za štampu

Preuzmi HTML



Do bilo kakvih informacija o bilo čemu danas najlakše dolazimo pretragom po internetu. Bez obzira što vaš posao nije on-line, to ne znači da od veb prezentacije istog nećete imati veliku korist. Optimizacija sajtova rešava pitanje kako da vaš portal postane vidljiv velikom broju ljudi na internetu.

Šta je optimizacija sajtova?

Optimizacija je proces izmene i podešavanja strukture i sadržaja vašeg sajta tako da on bude što bolje rangiran od strane pretraživača. Pod ovim se podrazumeva izmena koda sajta, biranje ključnih reči, ubacivanje meta tagova, pravilno kreiranje strukture istog, pisanje sadržaja i tako dalje.

Uz sav rad na samoj stranici, redovna optimizacija sajtova, da bi bila uspešna, mora da se obavlja i van stranice. To znači stvaranje odgovarajućeg broja spoljašnjih veza, odnosno linkova koji vode do vašeg sajta. Da bi od ovog dela posla bilo efekata, bitno je i odakle dolaze veze ka vašem sajtu, odnosno, pretraživa će uzeti u obzir samo one linkove koji do vas vode sa sajtova koje on provenjiju kao relevantne. U izgranji spoljašnjih veza ka sajtu koriste se i linkovi sa društvenih mreža, blogova foruma i slično.

Pretraživači, pre svih Google, ali i Yahoo, Bing i ostali imaju posebne algoritme uz pomoć kojih rangiraju sajtove. Dalkle, neophodno je uklopiti se u njihove kriterijume i kreirati dovoljno kvalitetan sadržaj koji će oni prepoznati kao smislen i relevantan. Pokušaji prevare pretraživača mogu izazvati i kontraproduktivne posledice.

Optimizacija sajtova i napredak vašeg posla

Ako ste svoj biznis predstavili i na internetu putem veb stranice, neophodno je da sajt dobro optimizujete. To znači da, ako neko traži ono što vi nudite, jedini efekat od sajta postoji u slučaju da se pojavite na dobrom mestu u pretrazi. Koliko će vremena i truda za to biti potrebno zavisi od konkurencije u zadatoj oblsti i za zadate ključne reči. Optimizacija sajtova ne znači da će vam neko sa par trikova obezbediti prvo mesto na Google-u za željene ključne reči. Ovaj proces obično traje nekoliko meseci, ali se uvek isplati.

Ako ste sajt dobro optimizovali drastično ćete povećati broj poseta, jer će se on prikazivati velikom broju ljudi. Što je još važnije, prikazivaće se ljudima koji su vaša ciljna grupa, što ne možete postići ni jednim vidom „tradicionalnog“ marketinga.Sledstveno tome, raste broj onih koj znaju za vaš biznis, znaju šta nudite. Tek tad imate koristi od vašeg sajta i od toga što ste ga estetski lepo uredili. Do tad, on je bio gotovo bezvredan.

Kako se povećava saobraćaj, raste broj onih koji vas kontaktiraju i vaš biznis počinje da ostvarije mnogo bolji profit.

Optimizacija sajtova, kako vidimo, itekako utiče na vaš poslovni uspeh, bez obzira što možda niste ni razmišljali o tome. Ali biti dobro pozicioniran na jednom tako važnom mestu, kao što su danas internet pretraživači, složićete se, nije isto kao ubacivati letke u poštanske sandučiće.

 

Biti prvi, ili među prvih deset prilikom pretrage onih reči koje najbolje opisuju vaš poslovni projekat je u današnje vreme velika šansa za dobar uspeh. Zato optimizacija sajtova jeste od velike važnosti, jer vam donosi mnogo.



O Autoru

http://www.sajtova.rs/





Ocena: Još uvek nije ocenjen

Komentari

Nema komentara.

Još članaka iz ove Kategorije

Pvc stolarija materijal koji štedi

Korišćenje godišnjeg odmora, tumačenje Zakon o radu

Vrste transporta

Optimizacija sajtova i biznis

Kompanija Harika EV Emlak ltd.

Evidencija i kontrolisanje radnog vremena

Odlike Belizea za offshore kompanije

Knjigovodstvene usluge

Umnožitelji biznisa

e-Biznis tržišta i modeli

Veza tehnologije i strategije

Kreiranje konkurentskih prednosti kroz operacije

Porterov pogled na krivu iskustva

Promene u okruženju kompanija

Trend ulaženja u saveze