Šta danas ručati: kuvana jela, roštilj, salate...

Napisao/la: Enterijer Stana

Ukupan broj reči: 2643 | Datum: 14 03 2016 | komentari: 0



Verzija za štampu

Preuzmi HTML



Ako niste baš sasvim sigurni šta biste danas mogli da jedete ili Vam se čini da Vam je svaka verzija ručka dosadila, predstavljamo Vam neka malo drugačija kuvana jela i originalne salate. Naravno, roštilj uvek može biti izbor, ali ovoga puta pokušajte da ga ne kombinujete sa – hlebom.

Evo nekih predloga za zdrav i ukusan srednji obrok u toku dana, koji se često ispostavlja i kao naobilniji.

Salate – vitamini, minerali...zdravlje u tanjiru

Ako biste želeli da skinete neki kilogram i počnete zdravije da se hranite, pokušajte sa salatama.

Iako one najčešće prate kuvana jela ili roštilj, pokušajte da ih stavite u središte obroka. Možete kombinovati zeleniš (kupus i zelenu salatu) sa rotkvicama, rendanom šargarepom, paradajzom, čeri paradajzom, krastavcima, turšiju i paprike, sveže ili pečene na malo maslonovog ulja. Bezbroj je predloga kombinacija, a Vi odaberite svoju. Od začina koristite limunov sok i nekoliko kapi maslinovog ulja ili jabukovo sirće.

Ono što bi u ovom slučaju moglo da zameni kuvana jela ili roštilj jeste malo kuvanog mesa dodatog salati. Možete birati ćureće ili pileće belo meso, kao i posniju ribu.

Iako je slanina poznata kao neizostavan deo salata sa piletinom, kao i krutoni, savetuje se da ove namirnice, kao i masnije dresinge (sa majonezom), izbacite iz salate koju ćete pojesti za ručak ako želite da smršate ili u potpunosti pređete na zdravu ishranu.

Kuvana jela kao standardna ishrana...uz male izmene

Ako su Vam dosadila gotovo sva kuvana jela, od sarme i punjenih paprika do musake i gulaša i paprikaša, pokušajte da pravite nove kombinacije namirnica u obroku, da neke masnije zamenite posnijim ili obrnuto, kao i da isprobate neka kuvana jela koja do sada niste imali prilike da jedete.

Setite se, recimo, kada ste poslednji put jeli riblju čorbu ili čorbu od spanaća, kao i da li ste probali mešavinu boranije, kukuruza i graška, na primer. Aktivirajte dok pripremate ili naručujete kuvana jela ono povrće koje odavno niste imali prilike da konzumirate ili ste na njega zaboravili, te uživajte u staro-novim ukusima.

Naravno, kuvana jela možete i izmisliti ili na nov način pripremiti stara. Mi Vam dajemo predlog dijatalnije sarme, u koju ćete staviti integralni pirinač i mleveno belo ili ćureće meso.

Na ovaj način, možete spremati i kuvana jela poput paprikaša ili gulaša, s tim što ćete zameniti meso koje inače konzumirate nekim koga jedete ređe. Ili, još bolje – pokušajte da napravite ovakva jela bez zaprške, možda otkrijete nove začine, pa samim tim i ukuse.

Roštilj – uvek proverena varijanta

I dok su kuvana jela i salate fuzije različitih ukusa, roštilj mahom vole svi i, pogotovo kada se nema dovoljno vremena, za njega se rado odlučuju.

Međutim, umesto da pojedete svoj standardni hamburger u velikoj lepinji belog hleba, isprobajte neke nove mogućnosti. Na primer, odbacite hleb u potpunosti i uz pljeskavicu kombinujte neka kuvana jela – spanać ili kuvani krompir, na primer. Tako ćete pojesti i zdravije namirnice uz svoju omiljenu pljeskavicu.

Belo meso na roštilju ili riba spremana na ovaj način takođe su izvrsne, a i njih dobro prate kuvana jela od povrća ili sezonske salate, što je i zdraviji i ukusniji obrok.



O Autoru

Ketering i dostava hrane.

www.bnbketeringbeograd.rs





Ocena: Još uvek nije ocenjen

Komentari

Nema komentara.

Još članaka iz ove Kategorije

Novi trendovi u izradi torte za svadbu

Šta danas ručati: kuvana jela, roštilj, salate...

Fini, brzi i jednostavni deserti!

Vitamin B17 u Ishrani

Zanimljivosti i priče o koktelima

Obicaji za uskrs

Posni kolači jednostavni i zahvalni

Slatkiši poslastičara Emila Žerboa

Kako smrsati efikasno i trajno

UGOSTITELJSKE ČAŠE ZA VINO

Prednosti i osobine alu, pvc i papirne ambalaže u funkciji proizvodnje, transporta i odlaganja hrane