Činjenice o ambalaži za torte i kolače o kojima možda niste razmišljali

Napisao/la: danijelpendjer

Ukupan broj reči: 418 | Datum: 10 05 2012 | komentari: 0



Verzija za štampu

Preuzmi HTML



Dostavljanje prehrambenih proizvoda na bezbedan i zanimljiv način ide ruku pod ruku sa sa promovisanjem prehrambenih proizvoda korišćenjem specijalno dizanirane ambalaže, koja pored termičke i bezbednosne funkcije treba da obavlja i marketinšku funkciju privlačenjem pogleda kupaca. Da bi se sve ovo postiglo postoje rizici koje je potrebno elimisati, ali i nekolicina tehničkih zahteva koje je potrebno ispoštovati.

Proizvodi kao što su torte i kolači skloni su da se lako oštete ako nisu adekvatno upakovani pre transporta i isporuke. Atraktivne kutije za poslastičarske proizvode mogu se nabaviti u različitim veličinama i oblicima, zbog čega se ambalaza za kolace i torte, koja će odgovarati maltene svim potrebama, relativno lako može pronaći. Većina ovih kutija, kao što su na primer zvona za torte i rolate, mogu se prilagoditi potrebama svake poslastičarnice prostim prilepljivanjem etikete sa logotipom kompanije. na ovaj način svaka ambalaža se može brendirati pa će tako i sam proizvod igrati i marketinšku ulogu.

Kada je u pitanju pakovanje toplog peciva potrebno je pronaći kvalitetniju ambalažu koja će sprečiti pojavljivanje krasta i produžiti rok upotrebe testa. OPS ambalaza, tj. ambalaža od poliesternih folija može obezbediti baš to, ali i još više od toga. OPS ambalaža će svojom tvrdoćom zaštititi svaki poslastičarski proizvod tokom transporta, dok će kvalitet proizvoda biti zagarantovan usled temperaturnog područja primene ove ambalaže, koje iznosi od -40°C do +80°C.

Pronađite pouzdanog dilera ambalaže za torte i kolače

Za poslastičarski biznis najbolje bi bilo da se pronađe pouzdan dobavljač ovakve ambalaže, po mogućstvu veleprodavac, jer veleprodavci ovakvu robu prodaju po znatno nižoj ceni, a ponekad nude i popuste i druge vrste povoljnosti ukoliko je reč o većim kupovinama. Pored toga, mnogi od njih će biti voljni da izađu u susret i izvrše distribuciju ambalaže na adresu proizvodog pogona, zbog čega se mogu uštedeti značajna sredstva i vreme. Distibuteri ambalaže za hranu, naročito oni ozbiljniji, u gotovo 100% slučajeva će prihvatiti da distribuiraju svoje proizvode na području cele države po principu "danas za sutra", zbog čega svaka hitnija porudžbina može biti isporučena.



O Autoru

Danijel je veliki fan interneta i internet marketinga. Ukoliko delite isto mišljenje može vas interesovati da pogledate njegov blog Internet Marketing Trikovi.





Ocena: Još uvek nije ocenjen

Komentari

Nema komentara.

Još članaka iz ove Kategorije

Čokoladna ili voćna torta, pitanje je sad!

Činjenice o ambalaži za torte i kolače o kojima možda niste razmišljali

Šeme za crtanje po tortama

Rodjendanske Torte Za Decu I Odrasle