Šta znači biti Google partner?

Napisao/la: Batman

Ukupan broj reči: 607 | Datum: 7 04 2015 | komentari: 0



Verzija za štampu

Preuzmi HTML



Ukoliko imate svoj biznis ili se jednostavno interesujete za oglašavanje na internetu verovatno ste čuli za Google AdWords. AdWords je Googleova platforma za oglašivače, pomoću koje oglašivači mogu platiti da se nađu u vrhu Google pretrage za određene fraze odnosno ključne reči. U svetu pa i kod nas postoje specijalizovane marketiške agencije za oglašavanje putem Googla, a neke od njih su i Google Partneri.

 

Šta znači biti Google partner?

Evo šta Google kaže o Google Partnerima: “Marketing agencije, marketing specijalisti i online eksperti sertifikovani od strane Googla za vođenje Google AdWords kampanja nazivaju se Google Parteri. Da bi marketing agencija dobila status Google partnera ona mora ispoštovati najviše standarde koje postavlja Google, kako bi se osiguralo da u agenciji vlada zdrava atmosfera i da su svi njeni klijenti zadovoljni. Google Partneri imaju beneficije kao što su pristup specijalnim događajima i obukama koje organizuje Google, pristup Googlovim istraživanjima iz raznih industrija, najnovijim verzijama Google softvera, opcijama koje Google tek testira i zajednici Google partnera.”

Kako se postaje Google Partner?

Da bi neko postao Google partner mora ispuniti određene uslove. Prvi uslov je sertifikacija barem jednog stručnjaka, a za to je potrebno položiti osnovni test i barem jedan od 2 napredna testa. Drugi uslov je najmanja ukupna potrošnja od 10.000$ u poslednjih 90 dana. Da li ta portošnja dolazi od 1 velikog klijenta ili od 20 malih nije bitno. Treći usliv je da se sve kampanje vode profesionalno u skladu sa preporukama Googla. Google ocenjuje svaku kampanju i jako je bitno da te ocene budu visoke. I poslednji uslov je da je agencija (ili pojedinac) u poslednjih 90 dana vodila kampanje najmanje 60 dana.   

Benefiti od Google Partners programa

Glavna prednost Google Partners sistema je to što klijenti znaju da idu kod nekoga ko je proveren. Jer ukoliko je neko na Google AdWords platformi potrošio više od 10.000$ u poslednja tri meseca, to je ipak neki znak sigurnosti. Sa druge strane Google Partneri mogu da se izdvoje iz mora marketinških agencija koje nude istu uslugu, i da uvere potencionalne klijente da su dobri u poslu kojim se bave. Pored toga postoje i registar svih Google Partnera u svakoj zemlji, pa agencije nekada mogu dući do novih klijenata samo zato što ih je neko pronašao u tom registru. Kao što je ranije rečeno Google Partneri mogu prisustvovati obukama koje organizuje Google i na taj način ispratiti sve trendove i novitete iz ove oblasti.

 

Treba pomenuti da ovaj sistem ipak nije savrše. Proces sertifikacije se odvija online bez ikakve kontrole i zbog toga postoji mogućnost zloupotrebe, odnosno mogućnost da neko drugi uradi test umesto vas. Ali pošto je ovo samo jedan od uslova za dobijanje Google Partners statusa, to i nije toliko bitno u ovom slučaju. Nažolost, postoji jedan bitniji problem, a to je postojanje Google Partnera koji svoju poziciju zloupotrebljavaju i klijentima daju lažne informacije o tome kako oni kao Google partneri imaju nižu cenu klika, bolje pozicije i slično. Ovo nije tačno i treba napomenuti da Google Partneri i obični korisnici AdWords platform imaju iste mogućnosti.



O Autoru

Zajednička želja da ni iz čega postignemo mnogo, spojila nas je i dovela do toga da formiramo ambiciozan tim ljudi koji je u svakom trenutku spreman da da i mnogo više nego sto se to od njega očekuje. Mi smo Creitive!





Ocena: Još uvek nije ocenjen

Komentari

Nema komentara.

Još članaka iz ove Kategorije

Šta znači biti Google partner?

Budžet i statistika Facebook oglasne kampanje

YouTube – najčešće korišćeni pretraživač nakon Google-a

Kako napraviti jednostavnu samopromociju ?

Dodaj Url Svog Sajta i Povecaj Svoju Posecents Besplatno