Dijeta za mršavljenje nakon porođaja koja će odgovarati svim novopečenim mamama

Napisao/la: Enterijer Stana

Ukupan broj reči: 645 | Datum: 22 02 2017 | komentari: 0



Verzija za štampu

Preuzmi HTML



Nakon porođaja, osim neizmerne radosti zbog nove uloge, novopečenim mamama sledi još jedna „sitnica“ – višak kilograma. Ipak, ako na vreme počneš da se baviš ovim problemčićem, vrlo je verovatno da nećeš izgubiti ovu bitku, već da ćeš posle nekog vremena ponovo uživati u svojoj nekadašnjoj sjajnoj figuri. Dakle, na šta treba da obratiš pažnju ako želiš lako, brzo i uspešno da smršaš nakon porođaja?

Dijeta

Najpre, dijeta nakon porođaja i tokom dojenja mora da bude umerena, nikako drastična i rigorozna, a preporučuju se i lagane fizičke aktivnosti četiri puta nedeljno u trajanju od 45 minuta. Pravi trenutak za početak dijete i vežbanja je otprilike mesec do mesec i po dana nakon porođaja, ali će to svakako zavisiti i od toga kako je porođaj prošao i kako se ti osećaš.

Kada je reč o ishrani, tokom dojenja je jako važno da unosiš 1800-2000 kalorija jer je tvojoj bebi hrana neophodna. Ukoliko unosiš manje i žuriš da smršaš nezdravim putem, to se lako može odraziti pre svega na tvoje mleko, a potom i na zdravlje bebe, što sigurno ne želiš da dovodiš u pitanje. Hrana treba da bude raznovrsna, a ključan je odgovarajući unos voća i povrća, integralnih žitarica, mesa i ribe kako bi sebi obezbedila dovoljno proteina. Savetuje se da tri velika obroka zameniš sa pet do šest manjih jer će tako tvoj metabolizam bolje i brže raditi.

Kada je reč o vitaminima, jako je važno da svom telu obezbediš dovoljno kalcijuma, magnezijuma i vitamina B6 kako bi se tvoj organizam što pre oporavio nakon porođaja i vratio u normalu.

Osim ishrane iz koje bi trebalo da izbaciš sve vrste nezdravih grickalica i brze hrane, važno je da tokom dana unosiš i dovoljnu količinu vode koja se u proseku kreće oko dva litra dnevno, u zavisnosti od težine. Ceđeni sokovi i nezaslađeni čajevi takođe dolaze u obzir, a na gazirana pića bi trebalo da zaboraviš.

Trening

Uz odgovarajući plan ishrane ide i plan vežbanja. Kada je reč o fizičkoj aktivnosti, ona bi trebalo da bude lagana i umerena jer je tvoj organizam i dalje u „šoku“ nakon porođaja. Obično se počinje sa 10-15 minuta lagane šetnje, da bi to kasnije poraslo na već pomenutih 45 minuta. U obzir dolaze plivanje, aerobik, pilates ili joga, kao i vožnja sobnog bicikla ili hod na traci. Osim toga, važno je uskladiti i ritam odmaranja i spavanja kako bi tvoj metabolizam funkcionisao kako treba, ali i kako bi se mišići regenerisali nakon vežbanja.

 

Sa ovom laganom dijetom za deset nedelja možeš trajno izgubiti dva i po do pet kilograma, a da ne naškodiš svojoj bebi. Ukoliko si se u trudnoći ugojila do 14 kilograma, otprilike će ti biti potrebno isto vremena (oko devet meseci) da se vratiš na staru kilažu, dok je više vremena neophodno u slučaju da si nabacila više kilograma. Važno je samo da budeš uporna i da ne odustaješ ukoliko ne želiš zauvek da žališ za propuštenom šansom da izgledaš kao nekada!



O Autoru

Tretmani protiv celulita, skidanja viška kilograma, za negu tela i očuvanje zdravlja. 

http://www.slimingstudio.rs/





Ocena: Još uvek nije ocenjen

Komentari

Nema komentara.

Još članaka iz ove Kategorije

Dijeta za mršavljenje nakon porođaja koja će odgovarati svim novopečenim mamama

Ešerihija koli u trudnoći