Pozitivne afirmacije za borbu protiv stresa

Napisao/la: danka

Ukupan broj reči: 847 | Datum: 6 09 2009 | komentari: 0



Verzija za štampu

Preuzmi HTML



Pozitivne afirmacije i borba pritiv sresa

 

U svom ranijem članku na ovom sajtu razmatrala sam neke pozitivne afirmacije u cilju uvećanja samopoštovanja a sada cu ukazati kako se mogu iste koristiti za smanjenje stresa. Ako je prošlo stoleće bilo obeleženo pojačanim otuđenjem, smatra se da će stres i depresija obeležiti sadašnje, i zaista danas je stres  veliki problem velikog dela čovečanstva i mnogo ljudi mora da snosi posledice ovog stanja organizma.

Pozitivne afirmacije za smanjenje stresa vam stoje na raspolaganju ako želite da smanjite stres, ali nisu jedini način, naravno.

Treba istaći da sve ideje i reči koje prolaze kroz svesni i nesvesni um imaju strahovito veliki uticaj na naš život. Često puta se radi o negativnim programima koje moramo preobratiti u pozitivne ako želimo boljitak našem organizmu.

Kako napraviti sopstvene afirmacije? 

 

Afirmacije naravno možete korisiti gotove, ali još je bolje ako napravite sopstvene afirmacije. Evo kako:

1. Najpre vidite sa samim sobom šta je to što želite postići


Da li je to više novaca, bolji posao, uspeh u karijeri, zdravlje, ljubav? Još bolje, da li je to miran život, sa manje ambicija i manje stresa, ravnoteža i spokoj?

2. Zapišite svoje afirmacije.


Nakon što se se odlučili za cilj, pokušajte da osmislite par jednostavnih rečenica koje odražavaju realnost onoga što želite postići.

Veoma je važno da rečenice koje će predstavljati buduće afirmacije budu u sadašnjem vremenu.

Na primer, "Ja sam potpuno miran i spokoja" je bolja afirmacija nego "Ja želim da budem miran i spokojan"

Na ovaj se način programira podsvesni um da manifestuje ovo tvrđenje u stvarnosti.


3. Afirmacija mora uvek biti pozitivna.

Izbegavajte negacije. Formulišite tako da afirmacija potvrđuje ono što želite postići a ne ono što ne želite da imate ili čega se želite rešiti.

Nemojte reći, "Ja ne zelim da se osećam nervozno" već recite, "Ja se osecam opušteno i smireno".

4. Često ponavljajte ove pozitivne afirmacije.

Sto ih vise ponavljas to ce rezultat brze doci. Ponavljaj mentalno ili glasno nekoliko puta ujutru i uvece.

Primeri ozitivnih afirmacija

 

Vodite računa o tome da ćete verovatno tokom implementacije ovih vežbi imati problema jer će vas stres ometati u tome. Zato napravite podsetnik u vidu flajera ili papirića koje ćete nalepiti posvuda po vašem domu ili radnom prostoru. to će vam pomoći da se ćešće setite da ih ponavljate.

Baviti se stresom znači imati volju da se menjate. Promenama se često opiremo i sprovesti ih u život nije uvek lako. Upornost i istrajnost su ključ

Evo nekoliko primera afirmacija za borbu protiv stresa

Mogu da se uspešno nosim sa svim okolnostima koje donosi dan .

Današnji dan ima beskonačno mnogo mogućnosti.

Moja namera je biti u miru i spokoju.

Mir je velika snaga.

Moje namere oblikuju moju stvarnost.

Ja udišem mir.



O Autoru

Danka je bloger i internet autor. Između ostalog, bavi se problematikom afirmacija, kao na primer, koje su to pozitivne afirmacije za samopoštovanje kao i šta su to afirmacije protiv stresa.





Ocena: 4.0

Komentari

Nema komentara.

Još članaka iz ove Kategorije

Pozitivne afirmacije za borbu protiv stresa

Kako smanjiti stres u svom životu