Tuce načina da se probudite rano

Napisao/la: snelle

Ukupan broj reči: 543 | Datum: 28 01 2011 | komentari: 0



Verzija za štampu

Preuzmi HTML



Dugo vremena sam tvrdila da sam ja „sova“, a ne „ševa“ i da odlično funkcionišem samo uveče i noću. Moj poznanik, psiholog, uveravao me je da ne postoji takva podela i da su svi ljudi „ševe“. Nije mi se dopadalo njegovo tvrđenje.

Naravno da znam da mi živimo po Suncu i da nam Priroda diktira ritam prema svojim ritmovima. Znam i da je ona mnogo jača od nas, a ona nam je namenila da se budimo sa izlaskom Sunca, kao i sva druga živa bića na Zemlji. Zbog svega toga, logično je da „sove“ ne postoje i da je sve to samo naša fiks-ideja.

Pored svog mog odbijanja da to priznam, život me je naterao da u jednom periodu ustajem rano. Bilo mi je to veoma teško. Čitala sam o načinima da to sebi olakšam. Ovde su neki saveti koji su mi pomogli, a možda i vama zatrebaju:

1. Nađite razlog da se rano budite. To može biti tvrđenje da - do kasno spavaju samo gubitnici – nađite svoju motivaciju.

2. Spavajte dovoljan broj sati. Ako ne možete da se probudite, nema značaja u koliko treba da ustanete. Osećaćete se razbijenim. Zdrav i dovoljan san – osnova su vašeg dobrog dana.

3. Otvorite prozor – često je pre sna dovoljno dobro provetriti prostoriju i onda postaje lako utonuti u san.

4. Utonite u san sa srećnim mislima. Ne puštajte u glavu misli o  poslu.

5. Izbegavajte “noćne zamke”. To su situacije kada vam ruka kreće ka interesantnom časopisu ili knjizi, ili ka daljinskom od televizora ili kompjutera, da bi još malo nešto pogledali ...

6. Večera treba da bude lagana. Izbegavajte uveče alkohol i napitke sa kofeinom.

7. Trudite se da uvek legnete u isto vreme. Čak i za vikend.

8. Potpuno ugasite svetlo. Najbolje je spavati u potpunoj tami. Ako gori neko svetlo, vaš organizam ne može potpuno da se opusti i biće sve vreme na oprezu. A onda tu nema zdravog i okrepljujućeg sna.

9. Obavezno se istežite posle buđenja. To je veoma korisno.

10. Čaša vode – posle buđenja, dobro je popiti čašu vode. Voda pomaže organizmu da se probudi i izbaci štetne materije, koje su se skupile u toku noći.

11. I, opet otvorite prozor, odmah pošto ste se probudili. Više svežeg vazduha i izbacićete san napolje!

12. Čestitajte sebi – i uradite to glasno. Što glasnije , to bolje. To može da bude nešto u stilu „Bravo ja, uradila sam to!” A, možete i da podelite radost sa „sapatnicima”, koji takođe moraju rano da ustanu.



O Autoru

BlogSnelle - kliknite ovde i posetite moj blog na kome ćete naći najvažnije zakone uspeha.

Posetite moj sajt- Biznis i zdravlje s Vision - dobićete ponudu da se priključite najboljem MLM biznisu.





Ocena: Još uvek nije ocenjen

Komentari

Nema komentara.

Još članaka iz ove Kategorije

Tuce načina da se probudite rano

Izreke o stvaralaštvu, nadahnuću i idejama

Da li ste i ove tačke stavili u svoje novogodišnje obećanje?

5 maminih saveta

Procenite svoj dan očima deteta

Vežbe pred ogledalom

Vera i akcija