Fitnes vežbe za žene

Napisao/la: Socrates

Ukupan broj reči: 571 | Datum: 3 03 2010 | komentari: 0



Verzija za štampu

Preuzmi HTML



Fitnes vežbe za žene se podjednako mogu raditi kod kuće kao i u fitnes klubovima. Ovde ćemo pre svega govoriti o kućnim uslovima vežbanja, ali je svakako vredno razmisliti i učlaniti se u neki fitnes klub i to samo zato što ćete tako dobiti dodatnog potsticaja za trening od strane čitave vaše grupe i/ili grupnog fitnes ili aerobik trenera.

Postoji mnoštvo vežbi koje možete uraditi u kućnim uslovima, čak i bez dodatne fintes opreme. Sve što vam je potrebno su znanje i malo motivacije. 

Ako ste pak u prilici da dodate koju kutiju uz par tegova za ruke, onda opseg fitnes vežbi koje možete tako uraditi se dramatično može povećati.

Sa druge strane vežbe koje se rade na mnogim fitnes spravama mogu se lako prilagoditi za uslove vežbanja u vašem domu.

Koju god vežbu da odaberete, uvek pratite principe pravilnog treninga, uključujući i pravilnu ishranu i odgovarajući odmor.

  • Pre vežbanja se obavezno propisno istegnite i zagrejte. Nakon vežbanja se takođe postepeno ohladite i ponovo istegnite sve mišiće tela.
  • Ukoliko postoji neki član porodice ili prijateljica koji su voljni da vam pomognu ili da rade sa vama rezultati će biti mnogo bolji a uživanje u vežbanju može biti mnogo veće.
  • Ne postoji izgovor zašto ne biste mogli da poboljšate izgled svog tela i svoje zdravlje.

Slede neke jednostavne fitnes vežbe koje možete uraditi veoma lako kod kuće.

  • Počnite sa kuhinjskom stolicom da biste se zagrejali. Sedite dole a zatim ustanite. Ponavljajte ovo u trajanju od jednog minuta.
  • Počnite da se penjete niz stepenice, korak po korak. Idite gore, pa zatim nazad 8 do 10 puta. Ako nemate stepenice u kući, možete upotrebiti jednostavnu stepenastu stoličicu, ili male kućne merdevine. Smestite ih pored zida da biste se mogli uhvatiti za zid zbog ravnoteže.
  • Okrenite se leđima prema zidu dok su vaša stopala oko 30 cm udaljena od njega. Sada, polagano klizite prema dole sve dok vam kukovi nisu paralelni sa kolenima. Kolena treba da budu direktno iznad članaka. Neka vaša leđa pritiskaju zid i smestite svoje ruke udobno na struk. Držite ovu poziciju 1 minut. Ako niste u stanju da izdržite minut uradite vežbu onoliko dugo koliko ste u stanju. 
  • Sedite na ivicu kade ili na ivicu fotelje. Smestite ruke na samu ivicu sa prstima da vise preko prednje strane. Zatim se polako spustite prema dole pridržavajući se rukama. Idite dole koliko god možete a zatim prema gore savijajući laktove. Napravite 3 serije od po 10 podizanja. Ova fitnes vežba je dobra za zadnji deo ruki i tricepse.
  • Spustite se na pod u blizini vašeg taburea ili nižeg stola. Ležite leđima prema dole i smestite noge na površinu stola a zatim podignite kukove od zemlje. Zatim ih spustite dole i ponovite ovu vežbu 10 puta.
  • Ostanite na podu raširenim rukama i nogama. Udišite i izdišite neko vreme dok opuštate celo fizičko telo.

 



O Autoru

Korisne adrese: http://www.womenfitness.net

http://www.womenshealthmag.com/

Izvor: http://www.kristali.rs/zdravlje-i-fitnes/aerobik/fitnes-vezbe-za-zene.html





Ocena: Još uvek nije ocenjen

Komentari

Nema komentara.

Još članaka iz ove Kategorije

Fitnes vežbe za žene