Danska dijeta

Napisao/la: Dragana85

Ukupan broj reči: 429 | Datum: 10 09 2017 | komentari: 0



Verzija za štampu

Preuzmi HTML



Postoji mnogo dijeta, ali kako odabrati pravu za vas. Prvo trebate se zapitati šta je vaš cilj. Nekoliko kilograma manje ili postepeno gubljenje kilograma ? Onda ova dijeta nije za vas. Danska dijeta je najrestriktivnija dijeta koju sam srela. Traje svega 13 dana ali daje fenomenalne rezultate. Izgubićete od 5 do 10 kg , a neki tvrde da je moguće i do 20 kg. Pitate se kako je to moguće ?

Danska dijeta ima strog jelovnik i unos kalorija se svodi na 600 dnevno. Kako je slabo aktivnoj osobi neophodno 1800 kalorija i sami vidite taj ogroman kalorijski deficit. Ovo je i vrlina i mana. Jer toliki deficit i nije posebno zdrav, pa se na ovu dijetu ne odlučujte bez konsultacije sa lekarom ili ukoliko patite od neke hronične bolesti. Ukoliko ste se pomalo uplašili, a i dalje vam treba da brzo skidate kilograme, jer se bliži letovanje ili svadba, možda je dijeta sa jajima rešenje za suvišne kilograme.

Dansku dijetu izdrže samo najistrajniji, jer se doručak svodi uglavnom na kafu sa kockom sećera. Ni ručak, a ni večera nisu nešto obilniji. Jedino što smete dosta jesti svežeg povrća. Ukoliko prekinite dansku dijetu, ne počinjite je ponovo narednih 3 meseca. Ukoliko je izdržite do kraja, ne ponavljajte je naredne 2 godine.

Ova dijeta izbacuje vodu i masti iz vašeg organizma, a pritom je i odlična detoksikacija. Sem što topi kilograme, ona i jača karakter. Većina onih koji su je izdržali nakon nje su sa lakoćom nastavili da se hrane zdravo. 

Traje 13 dana. Ne smete je ni skraćivati ni produžavati. Ukoliko se niste pokolebali pročitajte jelovnik za dansku dijetu. Kako je jako rigorozna dok ste na njoj nećete imati snage da vežbate. Bićete gladni i veoma iscrpljeni, te vam preporučujemo da je primenjujete dok ste na godišnjem, jer tada nemate obaveza. Ukoliko osetite vrtoglavicu ili tešku iscrpljenost, obavezno je prekinite. Nakon nje nemojte se naglo vratiti staroj ishrani. Šta više bilo bi bolje da se nastavite hraniti što zdravije kako bi imali dugoročne rezultate. Ako niste skloni vežbanju uvedite bar 2 puta nedeljno šetnju od 1 sat, kao fizićku aktivnost. Unosite dovoljno tečnosti, recimo čaša vode pred obrok će znatno smanjiti vaš apetit. Sem toga voda je neophodna za mnoge druge procese u vašem telu. 



O Autoru

Pisanje jeste moja strast, ali kada dodje taj trenutak da napišem nešto o sebi uvek sam bezidejna. Uglavnom ću se truditi da moji članci govore o meni. Uzgred zovem se Dragana, pored pisanja kulinarstvo i zdravi stilovi života su moje polje interesovanja.





Ocena: Još uvek nije ocenjen

Komentari

Nema komentara.

Još članaka iz ove Kategorije

Danska dijeta

Vegetarijanska dijeta

Uspešno mršavljenje u 6 koraka

ATKINSONOVA DIJETA ZA MRSAVLJENJE

UN DIJETA 90 DANA

Zašto je Herbalife program mršavljenja bolji od klasičnih dijeta

Mit o unosenju previse proteina

Smrsajte zdravo, zdrava ishrana

Jednostavan vodič za mršavljenje

Dijeta od soka od kupusa

Bolji metabolizam - manje kilograma

Dijete - Mrsavljenje - Za 2 meseca 14 kg manje!