Jednostavan vodič za mršavljenje

Napisao/la: Kakopedija

Ukupan broj reči: 669 | Datum: 26 02 2011 | komentari: 0



Verzija za štampu

Preuzmi HTML



Mnoge žene kod nas a i u svetu se pitaju kako smršati. Prve stvari na koje ćete naleteti dok tražite načine kako smršati brzo, biće raznorazne dijete i preparati koji garantuju da ćete smršati toliko i toliko kilograma u određenom vremenskom periodu. Možete isprobavati i te stvari naravno, ali vam mi ipak preporučujemo da prvo probate smršati zdravo.Kako smršati

Pa hajde da počnemo sa savetima kako izgubiti kilograme:

1) Ishrana. Ma koliko ovo otrcano zvučalo, bez prave ishrane i smanjenim unosom kalorija, teško da možete očekivati rezultate. Ako nastavite da jedete kao i što ste jeli u periodu kada ste nabacili te neželjene kilograme, teško da vam bilo koji preparat može pomoći. Znači prva i osnovna stvar ako želite smršati je da redukujete unos kalorija i vašu ishranu prilagodite vašem cilju a to je mršavljenje.

2) Fizička aktivnost. Usko vezana sa ishranom, fizička aktivnost je takođe jedan od preduslova da smršate. Možete se baviti nekim sportom, ići na trčanje, voziti bicikl napolju ili u kučnoj varijanti, krenuti na fittness, aerobik, bilo šta, samo je bitno da počnete sagorevati masti.
Još bolje ako imate neku prijateljicu sa kojom možete zajedno krenuti na časove fitness na primer, i tako zajedničkim snagama, jedna drugu bodriti do ostvarenja cilja i postizanja dobrih rezultata u cilju gubitka suvišnih kilograma.

3) Obroci. Najbolje bi bilo da vaše obroke u toku dana rasporedite na 5-6 manjih umesto 2-3 veća. Brojna istraživanaj su odavno utvrdila da što češće jedemo, više ubrzavamo metabolizam što samim tim dovodi da bržeg sagorevanja masti. Naravno, to ne znači da sada trebate i da jedete veću količinu hrane. To samo znači da ako ste npr unos kalorija ugraničili na 1.300 dnevno, te kalorije raposredite da unesete kroz 5 manjih obroka u toku jednog dana.

4) Voće i povrće - uvek zdrav izbor i svakako bi ga trebali uvrstiti u vašu ishranu. Za detaljan plan šta i kada jesti od voća i povrća, najbolje bi bilo da se posavetujete sa vašim nutricionistom koji će prema vašem organizmu sastaviti idealnu dijetu i plan ishrane.

5) Nemojte biti lenji. Ako jako želite da smršate i izgubite kilograme, nikako ne smete odustajati i biti lenji. Budite uporni i svaki trenutak se fokusirajte na vaš glavni cilj a to je samo i samo mršavaljenje. Zato na primer umeto što ćete na posao ići kolima, ako vam za to treba 10 minuta, bolje krenite pola sata ranije i idite pešice. Pola sata pešačenja može sjajno uticati na ostvarenje vašeg cilja i naravno sagorećete suvišne masti.

I za kraj daćemo vam još jedan savet:
Smršati nije nimalo lako, jer da jeste ne bi postojalo toliko preparata i stručnjaka koji vam u tome žele pomoći. Ali ako vam je dosadilo da se osećate kao da imate višak kilograma, zacrtajte sebi jasan cilj koliko želite da smršate u narednih mesec, dva ili tri meseca i toga se jako pridržavajte. Učinite sve što je u vašoj moći da taj svoj cilj i ostvarite. Kada u tome i uspete, bićete jako zahvalni sebi na toj upornosti i osećaćete se prijatnije, lepše i zdravije u svojoj koži. Srećno!



O Autoru

Kakopedija je Vaša online enciklopedija odgovara na svako pitanje KAKO da nešto uradite, napravite, popravite i slično.

Svaki dan se pišu novi članci, zato pratite nove tekstove i saznajte sve što Vas zanima.





Ocena: Još uvek nije ocenjen

Komentari

Nema komentara.

Još članaka iz ove Kategorije

Danska dijeta

Vegetarijanska dijeta

Uspešno mršavljenje u 6 koraka

ATKINSONOVA DIJETA ZA MRSAVLJENJE

UN DIJETA 90 DANA

Zašto je Herbalife program mršavljenja bolji od klasičnih dijeta

Mit o unosenju previse proteina

Smrsajte zdravo, zdrava ishrana

Jednostavan vodič za mršavljenje

Dijeta od soka od kupusa

Bolji metabolizam - manje kilograma

Dijete - Mrsavljenje - Za 2 meseca 14 kg manje!