Kako skinuti veliki stomak

Napisao/la: sanja

Ukupan broj reči: 998 | Datum: 20 01 2013 | komentari: 0



Verzija za štampu

Preuzmi HTML



Zbog savremenog načina života i ishrane sve je više ljudi koji se pitaju kako smanjiti veliki stomak.

Stomačno salo  je najčešći oblik akumulacije masti u telu, a često se vidi i  kod ljudi koji su inače normalne težine. To je razlog zašto mnogi ljudi postavljaju pitanje: kako da skinem stomak? Muškarci imaju veću verovatnoću za stvaranje sala na stomaku  od žena, iako mnoge žene imaju tendenciju da dobijaju salo na stomaku oko menopauze . Genetski faktori i hormonske promene su takođe odgovorni za to što su neki ljudi podložniji dobijanju sala na stomaku nego skladištenju masti u drugim delovima tela.

U poređenju sa akumulacijom masti u drugim delovima tela, veruje se da su stomačne masti opasnije za vaše zdravlje. Za početak, one su direktno povezane sa zdravstvenim rizicima, kao što su dijabetes tipa II, srčanim oboljenjima i moždanim udarom. Pored toga, posedovanje prekomerne abdominalne masti je često pokazatelj prekomerne visceralne masti  a ta mast se  čuva oko vitalnih organa u grudima, stomaku, i karlici (srce, pluća, digestivni trakt, jetra, itd),  i zato se smatra da postoji veći razlog za zabrinutost nego što je to potkožno masno tkivo ili masti uskladištene odmah ispod kože na stomaku, butinama, kukovima i zadnjici.

Kako skinuti veliki stomak

Postoji mnogo rešenja koja se bave temom kako skinuti stomak?

Međutim, sve  je više mit nego stvarnost i  šta god da uradite da izgubite masti na stomaku to će izazvati da izgubite težinu sa ostalih delova tela i to previše.

1. Hranite se zdravo: gubljenje težine,  je zaista veoma jednostavno.Smanjite potrošnju prerađene,hrane bogate  šećerima, solima i mastima  i uključite više voća i mahunarki u vašoj ishrani. Jedite cele, neprerađene namirnice poput pirinča, ovsa, celog zrna pšenice i raži. Uključite zdravije masti maslinovo ulje i maslac.


2. Smanjite unos kalorija: Jedan jak razlog zašto ste dobili veliki stomak mogo bi biti da je vaš unos kalorija  mnogo veći od onoga što bi trebalo da bude. Logično rešenje je, dakle, da se smanji ukupna potrošnja kalorija.


3. Konzumirajte posebnu hranu za smanji masti: Istraživači se itekako bave istraživanjem  svojstava pojedinih namirnica. Neke od ovih namirnica su poznate posebno u pomoći u gubljenju  stomačnih masti.

Laneno seme je vrhu liste namirnica koje ciljaju stomačne masti. Ono je bogato vlaknima  i poboljšava probavu time ublažavajući zatvor i nadimanje. Pored toga, ono reguliše nivo insulina smanjujući šećer i pomaže da se smanje kalorije drastično.

Jogurt pomaže dobre bakterije koje uspevaju u vašem stomaku, tako da imate manje šanse za  nadimanje i zatvor, a zbog čega vaš stomak izgleda još naduvanije. Možete da kombinujete probiotski jogurt i laneno seme dodajući kašičicu lanenog semena  u čašu jogurta.

Bobice poput trešanja, crno grožđe i borovnice sadrže pigmente koji se zovu antocijani koji im daju  karakterističnu crvenu ili plavu boju. Istraživanja pokazuju da su ovi pigmenti korisni za sagorevanje masti.

Bademi i orasi su prepuni esencijalnih nutrijenata poput vitamina E i omega-3 masnih kiselina i  odličan su način da se  glad stavi pod kontrolu. Kad god ste gladni između obroka, posegnite za bademima ili orasima, umesto da se odlučite za kolače, čips ili pite.

Slatki krompir je veoma bogat vlaknima, vitaminima A i C, proteinima, kalcijumom i gvožđem. To je dovoljan razlog da ga uključite u vašu ishranu.


4. Vežbajte redovno:  Kada vežbate, vi sagorevate kalorije. Vežbe za stomak  ne mogu posebno biti od pomoći u skidanju  stomaka i mogu samo da vam pomognu da se izgrade i ojačju stomačni mišići. Ono šta vam je potrebno je kombinacija kardio vežbi i trening asnage . Aerobne aktivnosti, uključujući hodanje, trčanje, vožnju bicikla i plivanje su veoma korisne previše. Brojne joga vežbe su posebno dobre za mršavljenje. Možete da uključite i Pilates vežbe za mršavljenje.

Kao što smo ranije rekli, samo smanjenje stomaka možda neće biti moguće. U stvari, to se vidi kada vežbate, gubite malo masti sa svih strana tela. Dakle, vi ćete izgubiti masti sa stomaka, a takođe izgubiti višak masti iz drugih delova tela.


6. Dale od alkohola i piva: Alkohol je glavni faktor koji je odgovoran za veliki stomak . Zato postoji i sinonim pivski stomak. Ako je moguće, ne koristite  alkohol uopšte.


7. Jedite male porcije hrane više puta dnevno: Umesto tri velika obroka dnevno, imajte pet ili šest manjih obroka. Ovo čini da vaše telo proizvodi više  hormona za sagorevanje masti i ubrzava vaš metabolizam.

Koliko vremena je potrebno da se skine veliki stomak?

To je teško odgovoriti. Razlog je što to zavisi od mnogo stvari, kao što su, kako ste promenili svoju ishranu ,koliko vežbate, kakva je hrana  u vašoj ishrani, kolika je razlika između vašeg kalorijskog unosa i kalorijskog  utroška  itd. Osim toga, svako telo drugačije reaguje na isti skup promena. Važno je da znate da je uvek bolje da imate  prirodnu i postepenu stopu mršavljenja nego da izgubite težinu brzo .



O Autoru

Posebna preporuka autora za smanjenje stomaka:Umesto večere čaša probiotskog jogurta i kašika lanenog semena,bez hleba.





Ocena: 5.0

Komentari

Nema komentara.

Još članaka iz ove Kategorije

Zdrav doručak

Ćilibar i njegova blagotvorna svojstva

Prvi utisak- slagalica lepote i zdravlja

Kako postići željenu erekciju?

Najposećeniji sajtovi o zdravlju

Sindrom policističnih jajnika: Dijagnoza

Koliko se uspešno ugrađuju zubni implanti?

Simptomi i lečenje zubobolje

Kako se najlakše izboriti sa hemoroidima

Prednosti korišćenja elektronske cigarete

Loš uticaj dugotrajnog sedenja na zdravlje

Vežbe za mršavljenje kod kuće

Kako skinuti veliki stomak

Kako povecati grudi prirodno ?

Šta je to Streptokokna upala grla?