Hrono dijeta za efikasno mršavljenje

Napisao/la: srtim

Ukupan broj reči: 644 | Datum: 27 03 2013 | komentari: 0



Verzija za štampu

Preuzmi HTML



Možda mislite da bez obzira na to šta jedete i koje vreme dana, efekat hrane koju jedemo je uvek ista za vaše telo. Ako je to slučaj, znajte da ste u pravu. Svi imamo unutrašnji biološki sat koji menja potrebe naših tela tokom dana. Tako ujutro naš metabolizam radi na 100%, ide do 80% oko podneva, itd Dakle, šta i kada da jedete a da ostanete vitki ili da skinete višak kilograma?Hrono dijeta se bavi baš ovim problemima.



Doručak: Fiesta!

Kada ustanete, možete dozvoliti sebi skoro sve. Pošto su metaboličke funkcije u punom potencijalu, nema potrebe da se pitate da li ćete se ugojiti ili ne. Mnogi ljudi preskoče doručak u strahu od dobijanja na težini, a to je zapravo doba dana u kome treba da jedu najviše. Zapravo, apsorbovana energija tokom ovog obroka  će biti korišćena ceo dan za vaš svakodnevni posao.Ovo je ključ hrono dijete.


Mali saveti

U 11h, vi ne bi trebalo da budete gladni. Ako je to slučaj, onda morate  revidirati namirnice koje ste koristili i prilagoditi vaš doručak,jer vi niste dovoljno jeli tokom ovog najvažnijeg obroka. Možete popiti veliku čašu voćnog soka jedan sat pre ručka maksimalno da ublažite svoju glad, ali najbolje je da ponovo razmotri svoj prvi obrok u danu. Brzo sagorevajući šećeri su zabranjeni, jer se vare veoma brzo i sve što nije šećer će biti otpremljeno. To je zbog lošeg  metaboličkog puta. Konzumirajte šećere  kasnije. Izbegavajte mleko zbog dosta laktoze (ima je dovoljno u ishrani u siru i maslacu) pa će učiniti da izgubite sve pogodnosti iz vašeg doručka tako što će usporiti metabolizam masti a tokom hrono dijete to ne bi smelo da se desi.



Ručak

U ovom trenutku u toku dana, efekti doručka  i drugi enzimi (proteini koji omogućavaju varenje hrane) stupaju na snagu. Ovakav obrok je za meso i mahunarke. Nema velikog obroka mada, jer i ako nije opasno za hrono dijetu da jedemo oko podneva, ako popunite svoj stomak previše, možda se osećate pospano.

Dozvoljen0

Meso, riba, testenina, pirinač, hleb, krompir, kupus, povrće i voće.

Zabranjeno

Deserti (rafinisani šećeri, možete naravno pojesti voćnu salatu bez šećera, ako želite), mlečni proizvodi (mleko, jogurt, sir, kajmak. Sendviči treba da se izbegnu.

Mali saveti

Možete zameniti mahunarke sa 50 g hleba. Možete da podelite obrok na dva, ako želite.

Hrono dijeta večera:
Ako možete spavati bez večere, to bi bilo najbolje. Zaista, ovaj obrok se uzima samo nekoliko sati pre odlaska na spavanje, pa ako jedete, rizik da nećete sagoreti energiju  je veoma visok i ta energija će verovatno da  završi na vašem stomaku butinama kao salo jer se ne koristi zar fizičke aktivnosti. Ipak, lagana večera ne može štetiti ako znate šta da jedete šta i koliko.

Dozvoljeno

Riba i morski plodovi (možete jesti  više ovih namirnica, njihove masti su dobri lipidi), meso (između 100 g i 130 g je  dovoljno) i zeleno povrće.Popijte veliku čašu vode pre obroka, jer će služiti za suzbijanje apetita.

Zabranjeno

Vino, rafinirani šećer i mlečni proizvodi.
Idealna večera

Jedan  filet dimljenog lososa
30 g graška
1 čaša vode





O Autoru

Svi imamo unutrašnji biološki sat koji menja potrebe naših tela tokom dana. Tako ujutro naš metabolizam radi na 100%, ide do 80% oko podneva, itd Dakle, šta i kada da jedete a da ostanete vitki ili da skinete višak kilograma?





Ocena: 5.0

Komentari

Nema komentara.

Još članaka iz ove Kategorije

HRONO ISHRANA I HRONONUTRICIJA

Koliko su zdravi lešnici?

Mesečeva dijeta za mršavljenje

Hrono dijeta za efikasno mršavljenje

Likopen kao jedan od važnih antioksidanasa

Namirnice - kisele i bazne

Noni - jačanje imuniteta