Mesečeva dijeta za mršavljenje

Napisao/la: srtim

Ukupan broj reči: 777 | Datum: 30 08 2013 | komentari: 0



Verzija za štampu

Preuzmi HTML



Mesečeva dijeta za mršavljenje i detoksikaciju je već decenijama popularna na našim prostotima iako je njena efikasnost osporavana od svih nutricionista i lekara.Efikasnost mesečeve dijete zasniva se navodno na gravitacionoj sili meseca koji njome utiče na tečnosti u organizmu kao što utiče na plimu i oseku.

Kada uzmemo u obzir da cilj svakoga ko želi da smrša treba da bude skidanje sala a ne samo kilograma jer se kilogrami mogu izgubiti lako i smanjenjem količine tečnosti u organizmu kao kod mesečeve dijete,što je prilično lako postići s obzirom da oko dve tećine ljudskog oranjizma čini voda.Po svim iskustvima uz pomoć mesečeve dijete se zaista skidaju kilogrami ali se brzo i vraćaju kad se organizam ponovo ishidrira.Ovo je odlika svih takozvanih fad brzih dijeta kojih ima više desetina.Ako smanjimo unos ugljenih hidrata ili drastično smanjimo unos kalorija doći će i do smanjenja količine telesnih tečnosti u telu pa i do smanjenja kilograma a salo će uglavnom ostati .Po prestanku dijete telo se brzo hidrira a često dolazi i do privremenog zadržavanja telesnih tečnosti pa kad stanemo na vagu imamo i veći broj kilograma nego pre dijete.

Kako je mesečeva dijeta jednostavna za sprovodjenje i netraje dugo da bi mogla izazvati neke zdravstvene posledice evo kako se sprovodi pa se i sami uverite u njenu kratkotrajnu efikasnost mada bi cilj svakoga trebalo da bude skidanje sala i to dugoročno a ne na nekoliko dana.

Plan ishrane  mesečeve dijete je zapravo,prolazak kroz 24 - časovni "post" kada konzumiramo samo vodu i sok  tokom određene mesečeve faze . Tokom tog   dana posta vaše telo će se očistiti od toksina , i možete izgubiti do 6 kg težine vode u jednom danu .

Tajna uspešnosti mesečeve dijete je navodno u sprovodjenju posta po fazama meseca . Osnovna mesečeva dijeta traje samo 24 sata i mora da se održi tokom faze punog meseca ili mladog meseca .
Takodje je važno da započnete dijetu baš kada faza meseca počinje .Ako se to desi dok spavate , super ! Ne morate da podesite budilnik da vas probudi . Samo počnite dijetu čim se normalno probudite , i neka traje 24 sata .Ako nova faza meseca počinje u sred dana , onda počnite post na vodi i cedjenim voćnim sokovima bez dodatka šećera odmah i neka traje u naredna 24 sata !

Šta mogu da jedu i piju osobe koje sprovode mesečevu dijetu?

  konzumiraju se samo tečnosti u toku 24 sata od početka faze punog ili mladog Meseca - bez čvrste hrane ! Pijte puno vode kako bi se povećala efikasnost Meseca . Koliko pijete zavisi od vas .Tri do četiri litra je dovoljno za većinu ljudi , ali možete da pijete koliko god želite !

Možete da pijete više od vode . Prirodni , sveže ceđeni sokovi od voća i povrća se takođe preporučuje da bi obezbedili svoje telo sa dodatnim , čistim hranljivim materijama i energijom . Čaj se može uzeti ali bez meda ili šećera .Čaj i sok mogu biti posebno korisni ako počnete da osećate glad.Kafu nemojte konzumirati.
Tečnosti koje sadrže šećer , masti ili soli  će ometati vaše mršavljenje i nisu dozvoljeni . To znači da nema alkohola ,  mleka , i bilo čega što sadrži šećer i aditive .

Rezultati

Konzumiranje tečnosti će se pozvati na moć meseca , stimuliše bubrežnu aktivnost , i omogućite svom telu da izgubi višak vode . Ovo osvežavai oslobadja od  toksina koji se akumuliraju u telu usled nezdrave hrane, lošeg varenja i stresa , i obezbeđuje detoksikacioni efekat koji će ojačati vaš imuni sistem .

Takođe možete izgubiti i do 6 kg u toku ovog posta u jednom danu zbog izgubljene vode . Redovno vežbanje i razumno navike u ishrani tokom ostatka meseca ( sa niskim sadržajem masti , malo šećera , puno vode ) će vam pomoći da sporije povratite težinu , pa nemojte da se ulenjite i prestanete da razmišljate o mršavljenju odmah posle daijete . Toksini i otpad koji se ispere iz vašeg tela će takođe pomoći da dalji gubitak težine bude  mnogo lakši .



O Autoru





Ocena: Još uvek nije ocenjen

Komentari

Nema komentara.

Još članaka iz ove Kategorije

HRONO ISHRANA I HRONONUTRICIJA

Koliko su zdravi lešnici?

Mesečeva dijeta za mršavljenje

Hrono dijeta za efikasno mršavljenje

Likopen kao jedan od važnih antioksidanasa

Namirnice - kisele i bazne

Noni - jačanje imuniteta