Kako se nositi sa promenama raspoloženja

Napisao/la: Socrates

Ukupan broj reči: 449 | Datum: 17 07 2009 | komentari: 0



Verzija za štampu

Preuzmi HTML



Nagle promene raspoloženja se mogu javiti kod tinejdžera, trudnica, i skoro kod svake osobe koja prolazi kroz period stresa i burnih događaja u životu. Žene koje pate od predmenstrualnih simptoma su takođe podložne promenama raspoloženja. Ove promene se očituju u promenama emocija, od lepih prijatnih do tužnih i depresivnih emocija. Dešava se da osoba promeni svoje raspoloženje u rasponu od ushićenosti i preterane euforije do frustracija ili čak besa. Da bi se ove promene neutralisale potreban konzistentan stalan napor i želja da se izađe na kraj sa sobom. U daljem tekstu su dati saveti kako da se ove promene raspoloženja ublaže.

  1. Prvi korak je uspostaviti svakodnevne fizičke vežbe. Čak i samo 15 minuta umerenih vežbi u toku dana mogu da dovedu do ublažavanja ili čak eliminisanja naglih promena raspoloženja.
  2. Pređite na zdravu ishranu. Zdrava ishrana obezbeđuje dugotrajno dobro zdravlje, kao i olakšan rad i kontrolu svojih emocija.
  3. Dobro se naspavajte. Odmoreno telo i um su manje podložni promenama raspoloženja. Legnite ranije i ustanite ranije.
  4. Uspostavite dnevnu rutinu - znajući koje aktivnosti treba da očekujete kog dana pomaže u stabilisanju emocija i bićete manje zatečeni nepredviđenim okolnostima.
  5. Smanjite otpočinjanje novih aktivnosti za koje niste sigurni da li ste spremni i sposobni. Naučite da kažete "Ne".
  6. Postavite svoje ciljeve. Kada imate cilj, jasno definisan cilj, imaćete motivaciju koja vas pokreće i ne da vam da olako upadate u krize.
  7. Razgovarajte sa prijateljima. Često puta, kada stavite do znanja kako se osećate nekome ko vam je blizak ili nekome kome možete da se poverite to može da oslobodi stres i da vam omogući kontrolu nad promenama raspoloženja.
  8. Meditirajte bar jednom dnevno. Meditacija može da pomogne da se opusti telo i da se reprogramira um nakon stresnog perioda. Udobno se smestite i postanite svesni disanja. Fokusirajte svoju pažnju na dah sve dok se u potpunosti ne smirite. Naučite druge forme meditacije i relaksacije.
  9. Zatražite od voljene osobe da vam da do znanja kada zapazi brzu promenu raspoloženja kod vas. Ako biste bili u stanju da zapazite šta se dešava u vašoj psihi u tim trenucima možete naučiti da relaksirate um i telo. Izbrojite do 10 i duboko udahnite par puta.
  10. Popijte čaj od kamilice pred spavanje. Relaksirajte se svake noći pre no što odete u krevet.



O Autoru

Više o promenama raspoloženja saznajte na sledećem sajtu

http://www.iza-ogledala.com

Izvor: http://www.kristali.rs/profile/socrates-15.html





Ocena: 0.0

Komentari

Nema komentara.

Još članaka iz ove Kategorije

Kako se nositi sa promenama raspoloženja