Zdrav doručak

Napisao/la: Dragana85

Ukupan broj reči: 560 | Datum: 17 08 2017 | komentari: 0



Verzija za štampu

Preuzmi HTML



 

Postoji mnoštvo narodnih poslovica koje ističu doručak kao najvažniji obrok u danu. Verujte on to zaista i jeste. I pored toga većina mojih poznanika ga preskače pod izgovorom da nije gladna ujutro. Iskreno ni ja dugo godina nisam doručkovala. Čitajući po raznim forumima u cilju da izgibim koji kilogram i da živim zdravije, uočila sam da je čak i u dijetama doručak obavezan. Bilo mi je potrebno dugo vremena, da doručak postane moja navika i potreba, ali verujte da je vredelo. Danas u toku dana imam mnogo više energije i nemam onaj osećaj malaksalosti koji me je pratio pre i na svaku manju promenu vremena.

 

Kada ste u fazi da se tek navikavate na doručak, jogurt sa voćem i malo semenki bi mogao biti idealan izbor. Zaista je lagan, a vaš organizam će dobiti sve što mu je neophodno. Praktičan je jer ga možete poneti i na posao, a uz to će vas sprečiti da u toku posla grickate sve što vam padne na pamet. Ukoliko imate kasni ručak i ne možete da izdržite do njega bez grickanja, birajte  grickalice koje ne goje ,a pritom su i zdrave. 

 

Voćna salata je takodje lagan doručak, pogodan za adaptaciju na ovaj obrok. Daće vašem telu neophodne vitamine i minerale. Možete kombinovati svo voće, ali je najbolje da birate sveže sezonsko.

 

Ako ste nekada čitali članak o ishrani vežbača, bodibildera ili ljubitelja fitnesa, zasigurno ste primetili da su ovsene pahuljice neizostavni deo svakog njihovog doručka. Verujte to nije slučajnost. One su savršen izbor hidratai vlakana, daće vašem telu potrebnu energiju, a osećaćete se siti tokom celog prepodneva. Možete ih kombinovati sa nemasnim jogurtom ili vodom. Ostavite ih u vodi da prenoće ako primetite da ih teško jedete. Dodajte voće po izboru, banane ili jagode. Sportisiti u ovaj obrok vrlo često dodaju i mericu proteina.

 

Kajgana sa povrćem je takodje vrlo poželjan doručak. Kako su jaja najbolji izbor proteina, a povrće obiluje vlaknima, vaš organizam će dobiti sve neophodno za početak dana.

 

Mafini takodje mogu biti praktičan a veoma koristan prvi obrok. Spremite ih uveče i jedete ujutro. Svi oni koji rade za kompjuterom, ovo je savršen obrok za njih. Poješćete ga u neznanju.

 

Ukoliko odete na posao i zaboravili ste poneti doručak energetske pločice možete pronaći u svakoj prodavnici zdrave hrane. Takodje prazan kroasan u kombinaciji sa čokoladnim mlekom je veoma koristan doručak. Kada počnete da uvidjate benefite zdravog doručka, vreme je da napravite korak dalje u vašoj ishrani. Zdrava večera je sledeći prirodan korak ka boljem zdravlju, vitkijem stasu i srećnijem životu.



O Autoru

Pisanje jeste moja strast, ali kada dodje taj trenutak da napišem nešto o sebi uvek sam bezidejna. Uglavnom ću se truditi da moji članci govore o meni. Uzgred zovem se Dragana, pored pisanja kulinarstvo i zdravi stilovi života su moje polje interesovanja.





Ocena: Još uvek nije ocenjen

Komentari

Nema komentara.

Još članaka iz ove Kategorije

Zdrav doručak

Ćilibar i njegova blagotvorna svojstva

Prvi utisak- slagalica lepote i zdravlja

Kako postići željenu erekciju?

Najposećeniji sajtovi o zdravlju

Sindrom policističnih jajnika: Dijagnoza

Koliko se uspešno ugrađuju zubni implanti?

Simptomi i lečenje zubobolje

Kako se najlakše izboriti sa hemoroidima

Prednosti korišćenja elektronske cigarete

Loš uticaj dugotrajnog sedenja na zdravlje

Vežbe za mršavljenje kod kuće

Kako skinuti veliki stomak

Kako povecati grudi prirodno ?

Šta je to Streptokokna upala grla?